PRAY FOR ME -- PRIEZ POUR MOI -- OREN PARA MI

Visit the prayer log and add your intentions.

Visitez le carnet de prières et ajoutez-y vos intentions. Ici se trouve le lien.

Visiten el cuaderno de oraciones y anoten sus intenciones. Llamenlo clicando aqui.

dimanche 11 août 2013

3RD DAY -- MARIO, BRASILEIRO -- SOMOS TODOS MENSAJEROS

A thought from Mario, Brazil:


"I had seen so many pictures, I was trying to imagine what Maximin must have been feeling.  After 15 minutes I realized that we too, these days are seers.  And as Maximin, we are also messengers."

Mario, Brésil, dit:

"J'avais vu tellement de photos, je m’efforçais de m'imaginer ce que Maximin aurait put sentir.  Apres 15 minutes je me suis rendu compte que nous aussi, ces jours-ci, sommes voyants.  Et, comme Maximin, nous sommes, pour autant, messagers."

A reflexão de Mario, Brasil
(Mario: Perdona me, no puedo escrivir en Portugues)

"Yo había visto muchas fotos, traté de imaginar lo que podía sentir Maximin. Después de 15 minutos me di cuenta de que también nosotros, en estos días, estamos videntes. Y como Maximin, somos, por lo tanto, hasta ahora, mensajeros. "






Aucun commentaire:

Enregistrer un commentaire

Your comment will be read by the blog manager before posting. Some editing may occur for clarity